Ο Πράσινος Δράκος Βγαίνει από το Νερό (青龙出水 - Qīng Lóng Chū Shuǐ - Τσινγκ Λονγκ Τσου Σουέι)
- Λυγίζω τον αριστερό αγκώνα και φέρνω το χέρι στα δεξιά πλευρά.
- Συγκεντρώνω την ενέργεια στην κορυφή του κεφαλιού και οδηγώ την ενέργεια των ποδιών και του στήθους προς τα πάνω ώστε να ενωθούν με την ενέργεια που βρίσκεται στον δεξιό ώμο, ο οποίος είναι τελείως χαλαρός και χαμηλωμένος.
- Κοιτάζω μπροστά το δεξί χέρι.
- Λυγίζω ελαφρώς τον δεξιό αγκώνα αλλά δεν τεντώνω το χέρι εντελώς. Αφού χτυπήσω ανοίγω τη δεξιά παλάμη και τεντώνω τα δάχτυλα κρατώντας τα ενωμένα.
- Ακολουθώντας το δεξί πόδι, το αριστερό κάνει ένα άλμα προς τα εμπρός.
- Οδηγώ την ενέργεια συγκεντρώνοντάς την στην κορυφή του κεφαλιού και προσπαθώντας να την κάνω να αναπηδήσει όπως μια γάτα που ορμάει σε ένα ποντίκι. Για αυτό τον λόγο, το πνεύμα πρέπει να είναι σε εγρήγορση, όπως μια γάτα που παραμονεύει, η ενσάρκωση της κενότητας και της ευκινησίας.
- Λυγίζω το δεξι γόνατο για φέρω μπροστά το δεξί πόδι και να δημιουργήσω μια σύνδεση ανάμεσα στα δάχτυλα του ποδιού, το δεξί γόνατο και το χέρι. Όλη η ενέργεια και το πνεύμα συγκεντρώνονται στο δεξί χέρι, που βρίσκεται μπροστά.
Η θέση Τσινγκ Λονγκ Τσου Σουέι μοιάζει αρκετά με την Γιουνού Τσουάν Σούο. Το δεξί χέρι κινείται περιστροφικά ενώ το αριστερό χέρι περιστρέφεται αντίθετα. Σε αντίθεση με την Τσινγκ Λονγκ Τσου Σουέι όμως, η Γιουνού Τσουάν Σούο περιέχει μεγάλες στροφές, κάτι που την κατατάσσει στις μεγάλης κλίμακας κινήσεις. Η θέση Τσινγκ Λονγκ Τσου Σουέι επίσης σχετίζεται με τις θέσεις Τσου Σόου και Τζάι Σόου, με τις οποίες έχει αρκετές ομοιότητες στη φύση της κίνησης, (όπως στην ενέργεια των δύο χεριών που κινούνται αρμονικά) αλλά διαφέρει στις συνθήκες της έκφρασης. Ενώ στις προηγούμενες θέσεις τα χέρια μαζεύονται από έξω προς τα μέσα και καταλήγουν μπροστά στο στήθος, σε αυτή την τεχνική τα χέρια ακολουθούν την αντίθετη κατεύθυνση, αρκετά μακριά από το σώμα.